Milena
Uusi tuttavuus
|
Post by Milena on Jan 5, 2015 16:28:23 GMT 2
Mäkin oon jättänyt tapani mukaan kaikki hommat vipoihin päiviin, jee! Meillä alkaa koulu vasta keskiviikkona, ja ajattelin kyllä jatkaa laiskottelua sinne asti. Ehkä jos sitten viikonloppuna vähän kiris niitä koulujuttuja kiinni... Tai sitten käytän senkin ajan laiskotteluun ja murun kanssa vuosipäivän juhlistamiseen, saa nähdä koska aijon ottaa itseäni niskasta kiinni. Olisin kyllä voinut lomailla vielä muutaman viikon, mutta ei kai siihen hiihtolomaankaan kovin pitkää aikaa sitten loppuviimeksi ole. :-) Ja mut pitäis löytää skypestä nimellä mmilaaau :}
|
|
|
Post by Enni on Jan 9, 2015 10:49:48 GMT 2
No niin, nyt on myös toivottu Tallin ulkopuolelta-osio luotu, joten sinne voi jokainen omalla nimellään luoda topicin, jonne kirjoittelee halutessaan tarinoita tallin ulkopuolisesta elämästä. =)
|
|
Rasmus
Uusi tuttavuus
|
Post by Rasmus on Jan 9, 2015 15:47:13 GMT 2
Aika makoisa idea! En ookaan tällaista ennen nähnyt missään, hauskaa.
|
|
|
Post by Enni on Jan 17, 2015 19:49:26 GMT 2
Seppeleessä järjestetään kahdet kisat, molemmissa lajeissa (este & koulu) - kaikki kynnelle kykenevät osallistumaan ja edustamaan tallia! Kokoonpano Enni + Iippa sekä Rasmus + Lara mukana jo. ;)
|
|
|
Post by Tatu on Feb 8, 2015 14:18:10 GMT 2
Kraah, netti ollu poikki keskiviikosta saakka, eikä vielkää pelaa! Mobiileilla pääsee kyl kurkkimaan mut hankala isompia väkerrellä, eli lumipäivän pohjikset ja kuvat tulee hippusen myöhässä. Kyllä on alaston olo ilman nettiä haha.
Tallilla aamulla olin viemässä kopuja ulos, ja rupesin kuunteleen et tarhojen takaa pellolta tulee joku iso kone kun niin kauheesti jylisi, niin sieltä iskikin jäätävä trombi! :'D Nyt on sit kivat haravointihommat kun se jätti jälkeen kaikkkee rojua isoihin oksiin asti....... onks muualla myräkkää??
|
|
|
Post by Tatu on Feb 14, 2015 13:37:34 GMT 2
Mahtavaa ystävänpäivää evribadi!!!
|
|
|
Post by Paju on Feb 14, 2015 21:38:21 GMT 2
Ihanaa ystävänpäivää kaikille! <3
|
|
Cella
Uusi tuttavuus
|
Post by Cella on Feb 18, 2015 21:45:24 GMT 2
Onko teillä suositella mulle jotain kivaa sarjaa jota voisin alotella?? Saan ihan justiinsa Gossip Girlin loppuun (haha oh dear viiden kauden jälkeen blair ja chuck tuli jo mun uniin) ja oon tässä lomalla vielä melkein viikon joten tekemistä tarviin!
Ihan mitä vaan saa heitellä mistä tykkäätte, mut varotan, oon paha suurkuluttaja ja kattonut aika monia..
ps perkule kun odotuttaa sen Ennin vihjailema yllätystapahtuma, kun ei se paljasta mullekkaan mittään!!! et voi lurjus pitää meitä jännityksessä
|
|
mila
Uusi tuttavuus
|
Post by mila on Feb 20, 2015 15:12:30 GMT 2
Cella, Supernatural (yllätysyllätys sitä suosittelen)! Tai Bones, Ensisilmäyksellä, Hell on Wheels... Mitä näitä nyt Netflixistä löytyy (jos siis sinulla on siellä tili).
|
|
Inna
Uusi tuttavuus
|
Post by Inna on Feb 22, 2015 12:36:38 GMT 2
The Vampire Diaries, Originals, Arrow, Flash, Castle, House, Once upon a time.. Näitä vois vaikka kuinka paljon luetella, mutta siinä nyt muutama
|
|
|
Post by Tatu on Mar 13, 2015 22:38:08 GMT 2
Jes kiitti! Sarjoi ei oo koskaan liikaa katottavaks niin lisään kaikki teidän sanomat ehottomasti listaan Ah thänk juu tsiisys viikonlopusta! Meikä ihan rättipoikkipinossa työviikon jäljiltä, tänään aika hurja päivä koululla kun oli tappeluiden selvittelyitä ja muutenkin aurinkoperjantain villitämiä kakaroita.. Huomenna pitäis jaksaa koota luut heti aamusta kisahoitajaks kaverille, menee vähän tuuppaileen koulua. Mitäs teillä on viikonloppusuunnitelmia? Ja hei tyypit, käyttäkää hyväks tota tuntientoivomistopaa! Uus juddu, löytyy ylimpänä tuntien threadissa, mulla on ihan tyhjä pää kun pohdin mitä tunteja voisin pidellä.. Oisko Skypessä livetunnille toivetta joskus, löytyskö yhteistä sopivaa aikaa??
|
|
|
Post by Suvi on Mar 14, 2015 8:57:31 GMT 2
Livetunti ois iha jees, illat yleensä käy mutta ei voi koskaa tietää tuleeko jotaa : D sen nyt tiiän et illal käy oikeesti myöhää tyylii puol kymmene.. xD
Mun viikonloppuin kuuluu siivousta, ulkoiluu, läksyjä ja piirtelyä & iPad. =D
|
|
Inna
Uusi tuttavuus
|
Post by Inna on Mar 15, 2015 19:20:29 GMT 2
Hei jos joku haluaa mut lisäillä myös Skypeen niin vois, kun en osaa ees käyttää koko höskää Tilin nimi on inna.virt
|
|
|
Post by Tatu on Mar 16, 2015 19:45:13 GMT 2
Jees pistelin tonne tuntitoiveisiin siitä liveilystä, kahtotaan mitä porukka sanoo! Ja Inna totta mooses lisätään, ellei joku nopeempi oo ehtinykkin jo
|
|
|
Post by Tatu on Apr 15, 2015 18:59:10 GMT 2
Huh, kyllä Ruolammen kuulukin olla kaikin puolin rento paikka, mut nyt jos ylläpito menee enää yhtään rennommaksi ollaan jo kooman puolella! Hah! Anteeksi kaikki rakkahat rulislaiset
mitäs teille kuuluu?
Meikäpoikaa ei pääsykoekirjat kutkuta kyllä nyt yhtään sanotaanko näin, mutta pakko on vielä kolmisen viikkoa rutistaa. Koitan saada niitä profiilikuvia (rintakuvia, millä nimellä meneekään) valmiiksi niille joille oon lupaillut, linet on kaikkiin valmiina mutta jotenkin toi värittäminen on hien ja tuskan takana aina..
Menkääs kurkkiin tuntipuolelle, sinne pitäs kohta ilmestyä jotain erityisen mureaa
|
|