|
Post by Elinaa on Nov 24, 2013 15:42:56 GMT 2
Olen Elina, vaaleahiuksinen, n. 160cm korkea, hyvin pirteä tyttö. Hiukseni ovat aika pitkät, suorat ja niissä on jonkinverran hieman tummempia raitoja. Olen aika hoikka. Silmäni ovat vaaleansiniset, melkeimpä harmahtavat. Jos en ratsasta, näkee minut usein lökäreissä ja huppparissa/topissa ulkona riippuen säästä. Lämpiminä päivinä shortsit ovat tietenkin parhaat. Talvisin usein päässäni komeilee paksu tupsupipo.
hevosten kanssa olen päättäväinen mutta pitkäpinnainen, pärjään usein haastavienkin hevosten kanssa. Ratsastusta olen harrastanut pienestä pitäen, 3 vuotiaana menin ensimmäistä kertaa ilman taluttajaa ja laukkasin kun olin 5 vuotias. Esteitä rupesin 7 vuotiaana hyppäämään, sen jälkeen olenkin ollut todella innokas esteratsastaja. Olen kisaillut paljon ja tällä hetkellä olen ratana hypännyt 130cm, mutten kisannut vielä sellaisissa luokissa. Koulukin on ihan mukiinmenevää, muutaman kerran olen HeA-luokan mennyt hyväksytysti, mutta ei se kouluratsastus niinkään minun juttuni ole, enemmän este- ja kenttäratsastus.
|
|
|
Post by Elinaa on Nov 24, 2013 15:44:11 GMT 2
Olen Elina, vaaleahiuksinen, n. 160cm korkea, hyvin pirteä tyttö. Hiukseni ovat aika pitkät, suorat ja niissä on jonkinverran hieman tummempia raitoja. Olen aika hoikka. Silmäni ovat vaaleansiniset, melkeimpä harmahtavat. Jos en ratsasta, näkee minut usein lökäreissä ja huppparissa/topissa ulkona riippuen säästä. Lämpiminä päivinä shortsit ovat tietenkin parhaat. Talvisin usein päässäni komeilee paksu tupsupipo.
hevosten kanssa olen päättäväinen mutta pitkäpinnainen, pärjään usein haastavienkin hevosten kanssa. Ratsastusta olen harrastanut pienestä pitäen, 3 vuotiaana menin ensimmäistä kertaa ilman taluttajaa ja laukkasin kun olin 5 vuotias. Esteitä rupesin 7 vuotiaana hyppäämään, sen jälkeen olenkin ollut todella innokas esteratsastaja. Olen kisaillut paljon ja tällä hetkellä olen ratana hypännyt 130cm, mutten kisannut vielä sellaisissa luokissa. Koulukin on ihan mukiinmenevää, muutaman kerran olen HeA-luokan mennyt hyväksytysti, mutta ei se kouluratsastus niinkään minun juttuni ole, enemmän este- ja kenttäratsastus.
|
|
annika
Uusi tuttavuus
|
Post by annika on Dec 18, 2013 17:03:23 GMT 2
annika on 15 vuotias likka jolla on ruskeat olkapäille ulottuvat hiukset jotka ovat yleensä ponnarilla, pituutta likalla on 162 cm. annika on yleensä todella reipas ja iloinen,tulee yleensä toimeen kaikkien kanssa. Pahojakin päiviä on ja se näkyy, mutta harvemmin niitä on. Tykkää puuhailla kaiken näköistä. Niin ja päällä yleensä jonkinlaiset ratsarit ja kesäisin toppi tai T-paita ja talvisin fleecetakki ja toppaliivi tai tummansininen toppatakki, jalassa joko tennarit tai ratsastussaappaat. Talvisin päässä jonkinlainen tupsupipo. Likka hyppäsi satulaan ensimmäisen kerran 5 vuotiaana ja ratsasteli enemmän tai vähemmän säännöllisesti kunnes alkoi 7 vuotiaana käydä vakituisesti tunneilla. Parasta mitä annika voi tietää on esteratsastus, mutta ei kouluakaa vihaa. Kiinnostus kenttäratsastukseen on herännyt. Ja sitten likka vielä tykkää touhuta kaiken näköistä maastakäsin työskentelyä Ja hoitsuna toimii ihana suokkitamma Vani <3
|
|
jassi
Uusi tuttavuus
|
Post by jassi on Dec 18, 2013 20:26:47 GMT 2
jassi on 15 vuotias likka jolla on vyötärölle ulottuvat blondit hiukset, jotka on yleensä letillä. Pituutta on kertynyt 161 cm. jassi on yleensä tosi reipas ja iloinen. Jos on paha päivä sen tulee lajitoverit huomaamaan, mutta niitä harvemmin on. Uusia ihmis tuttavuuksia kohtaan ujo, mutta kun tutustuu, niin todella mukava. Tuttujen kanssa saattaa revetä kunnolla ja urpoilla. XD Kärsivällinen eläinten kanssa. Kesällä on yllä toppi tai T-paita, joskus on vihreä kolitsi huppari, farkkuratsarit, saappaat tai lenkkarit. Talvella on equpagen tummansininen fleecetakki ja musta toppaliivi tai tummansininen toppatakki, saappaat tai lenkkarit. Päässä tupsupipo. Omistuksessa olevat ratsastus varusteet: LamiCell Swarovski kypärä, Acavallo turvaliivi, 110cm ja 120cm kouluraipat, esteraippa, farkkuratsarit ja saappaat. Likka on ratsastanut noin 4-5 vuotiaasta eteenpäin naapurin hevosilla. On tullut väännettyä koulua, hypätty esteitä ja laukkaistu ja hypitty maastossa. Lestoja ON tullut milloin mihinkin puskaaseen. Opittavaa on vielä paljon. Kukaan EI ole täydellinen! XD Hoitsuna toimii ihana suokkitamma Valo <3
|
|
vilja
Uusi tuttavuus
|
Post by vilja on Dec 24, 2013 21:45:17 GMT 2
Vilja on 15v pieni mutta pippurinen ponityttö Lapista. 150cm pitkä Vilja on aina ollut lyhyt ja sitä myöten automaattisesti poniratsastaja. Hän on aina positiivinen ja huonoja päiviä on todella harvoin. Hymy on aina huulilla ja joitakin voi ärsyttää Viljan ylienergisyys mutta Vilja ei ota sellaisista itseensä. Ulkonäöltään Vilja on juuri kunnon lappityttö, pitkät ruskeat kiharat ulottuvat alaselkään asti ja ovat yleensä pitkällä letillä. Monen moiset villapaidat kuuluvat aina talvivarustukseen ja ruskeat nahkasaappaat jotk Vilja sai mummaltaan ovat kuin liimattu jalkoihin. Viljan löytää melkeinpä aina tallilta hoitelemassa Rommia tai muuten vain siivoilemassa yleisesti. Aina auttamassa jos alkeistuntilaiset ovat pulassa.
|
|
Anna
Tallilainen
|
Post by Anna on Jan 11, 2014 16:27:20 GMT 2
Bansku on 16-vuotias heppahullu tyttö, joka on ratsastanut vajaat 8 vuotta. Bansku hoitelee Cassua mahdollisimman paljon! Bansku haluaisi kehittyä vielä jonkin verran. Banskulla on kainaloihin asti yltävät, tummanruskeat hiukset otsatukalla varustettuna. Hänellä on sini-vihreät silmät. Tyttö on 165 cm pitkä. Naamasta löytyy seitsemän lävistystä: kummassakin korvassa kaksi korvista, musta bridge, musta septum ja hopeinen piikki alahuulessa. Bansku tykkää piirrellä, lukea ja tehdä kaikkea muuta mukavaa! Hän on uusien ihmisten kanssa tosi ujo, mutta tutustumisen jälkeen puhetta on mahdoton pysäyttää Banskulla on Nana niminen koira, joka on kultainen noutaja.
|
|
miia
Uusi tuttavuus
|
Post by miia on Jan 11, 2014 17:46:47 GMT 2
Miia on 14-vuotias, positiivinen ja iloinen tyttö. Hän on ujo, mutta tutustumisen jälkeen todella puhelias ja yllytyshullukin. Hänestä saa luotettavan, jopa elinikäisen ystävän. Miia on rakastunut suomenhevosiin ja hoiteleekin Ruolammessa Marsalkkaa. Miian tunnistaa puoleen selkään asti ylettyvistä, mustista hiuksista jotka ovat lähes aina letillä. Otsatukan tyttö kiinnittää pinnillä sivulle. Pituutta hänellä on tismalleen 160cm, ja sopivan painoinen. Ei siis laiha eikä lihava. Miialla on myös hieman pisamia.
Miia pukeutuu aina sään mukaan, yleensä liikuskelee kolitsihousuissa sekä löysässä villapaidassa. Talvella pukeutuminen on tietenkin paksumpaa, ja kesällä saattaa tytön päältä löytyä vain toppi ja farkkushortsit sekä sandaalit. Melkein poikkeuksetta Miian päästä löytyy musta Bad hair day -pipo, niin syksyllä kuin talvellakin. Ratsastaessa Miialla on ruskeat ruudulliset ratsastushousut, ratsastuskengät ja chapsit sekä ruskea ratsastuskypärä. Lisänä talvisin topparatsastushousut.
Tummatukkainen tyttö asuu kävelymatkan päässä Ruolammesta, matkaa on vaivaiset pari kilometriä. Ratsastanut Miia on jo useamman vuoden, sellaiset kuutisen vuotta, ja tykkää eniten kouluratsastuksesta. Tyttö haluaisi tosin kehittyä myös esteratsastajana, tällä hetkellä kun ylittää hädin tuskin edes puomia. Maastoilu on myös Miian mieleen, varsinkin sellaiset köpöttelymaastot. Miia ei kuitenkaan pelkää vauhtia, ja onkin joskus aikamoinen hurjapää.
(Sivuille voi lisätä tuon ensimmäisen kappaleen, ettei tule kilometrin mittainen)
|
|