|
Post by Enni on Apr 7, 2013 9:49:31 GMT 2
Laitetaanpas aktiivisuuspäivitystä nyt käyntiin, kun osa hoitajista ja yksityisten omistajista näyttää horrostavan. Tämän tarkoituksena on pitää talli aktiivisena ja tuoda meille mahdollisesti uusia immeisiä! :)
Myös sähköposteihinne ilmestyy aktiivisuuspäivitysviesti, joka ohjaa tähän topiciin.
Vastausaikaa on toukokuun seitsemänteen päivään saakka, ja sen jälkeen hoitajahaut käynnistyvät kera uusien hevosten, ja jos yksityispaikkoja on vapautunut niin samanlainen haku tulee niillekin.
Aktiivisia:
Linnea & Wrindi Bansku & Vani Eve & Crime Samppa & Riku Lynn & Hani Pampula Nuppu & Eetu Sarah & Miksu Latu & Rolle Suvi & Alli Ros & Aso Brianna & Billy Alexa & Venjami
Hakuihin:
Disa Wrindi Marsa Brea Poppis yksäripaikka?
|
|
|
Post by Linnea on Apr 7, 2013 10:24:07 GMT 2
Minä olisin edelleen halukas jatkamaan Wrindin kanssa Ruolammessa, jos tosiaan sallitte etten ole kuitenkaan mikään hirmuaktiivinen. Yritän kuitenkin mahdollisimman paljon päivitellä päiväkirjaa =)
Tosi kiva tietää, tietenkin sallimme! ;)
|
|
Anna
Tallilainen
|
Post by Anna on Apr 7, 2013 10:35:03 GMT 2
Mä haluaisin jatkaa Vanamon kanssa. Yritän nyt kyllä ryhdistäytyä! Ymmärrät varmaan, jos tulossa on kokeita, niin niihin on kuitenkin pakko lukea. Mutta haluaisin jatkaa Vanin kanssa täällä ruolammessa. =))
Totta kai, ihana tietää! =)
|
|
|
Post by Eveliina on Apr 7, 2013 10:42:20 GMT 2
Vielä ainakin Crimen kanssa täällä pöllöillään:) Aktiivisuutta en osaa sanoa, mutta yritän silloin tällöin jotain saada laiteltua herrulin hoitovihkoon.
Ihanaa! Entäpä mikäs on Marsan laita? =)
Marsa ansaitsee paremman hoitajan:/ En oo kuitenkaan pitkään aikaan hoitanut sitä:( - Eve
Selvä, Marsalkka sitten hakuihin!
|
|
|
Post by Samppa on Apr 7, 2013 10:46:15 GMT 2
Miä ja Riku pysytellää letkassa mukana :>
Jesjes, kuulostaa mahtavalta! ;)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 7, 2013 14:31:26 GMT 2
Mä ja Hani mukana vielä, aktiivisuudesta en sano mitään mut toivottavasti ei haittaa (:
Ei haittaa, tosi kiva että jatkat! =)
|
|
|
Post by Paju on Apr 8, 2013 13:19:04 GMT 2
Luulen että kohta lopetan Brealla, mutta kirjottelen sille vielä pari tarinaa. Sen voi laittaa sitten hakuihin, ja katonkin sieltä itselleni uuden hoitsun(;
Oukei, sieltä katsellaan sitten! ;)
|
|
Nuppu
Tallilainen
|
Post by Nuppu on Apr 8, 2013 13:20:20 GMT 2
Mä ainakin jatkan Eetun hoitajana(:
Jees, kiva tietää! :)
|
|
Serafina
Uusi tuttavuus
hei tunnenks mä sut jostain pösilö?
|
Post by Serafina on Apr 8, 2013 13:49:26 GMT 2
Minun ja Venjamin taival taitaa päättyä tähän. Nykyinen elämäntilanne ei vain mahduta virtuaalihevostelua sisäänsä. Viimeinen hoitotarina ilmestyy piakkoin. Toivottavasti ori saa arvoisensa hoitajan.
No voi harmin paikka. Ymmärrystä tältä puolelta kyllä piisaa - tiedän tunteen! Sinä olit todella mahtava hoitaja, ikävä tulee, mutta tsemppiä loppuelämään! =)
|
|
Akku
Tallilainen
|
Post by Akku on Apr 8, 2013 16:45:11 GMT 2
Aika ei riitä Popparille... Ruuna ansaitsee paljon, paljon parempaa. Näin siis päättyy Akun taival Ruolammessa, vaikka täällä kyllä aijon käydä. (:
Akku kiittää ja kumartaa.
Voi hitsinvitsit, sinäkin olit niin ihana hoitaja että harmittaa! Mutta hyvää loppuelämää ja tosi kiva, että vieläkin piipahtelet täällä! =)
|
|
Sarah
Tallilainen
|
Post by Sarah on Apr 8, 2013 18:17:43 GMT 2
Sarah ja Miksu messis... Aktiivisuuteni riippuu myös paljon koulusta jne. ;)
Hienoa, lisäilen teidät aktiivisten listaan! :)
|
|
Latu
Uusi tuttavuus
"The outside of a horse is good for the inside of the man."
|
Post by Latu on Apr 8, 2013 19:21:41 GMT 2
Mie aion edelleen täällä pysyä, vaikka olenkin aika kuolleelta varmaan vaikuttanut. :V Miullon vaan ihan _sairaan_ vaikeaa kirjoittaa päiväkirjamerkintöjä minä-muodossa, pelkään jatkuvasti että liioittelen taitojani. Harkitsen vakavasti tässä alter-egon vetämistä kuvioihin mukaan. :"""D
Tämä sallittakoon. ;) Ja mahtavaa että jatkat, pitäähän meillä olla yksi pöhörangerikin matkassa (sinusta puhumattakaan!
|
|
|
Post by Beatrice on Apr 10, 2013 20:00:08 GMT 2
Notota jos vaan meitä laiskoja lahnoja täällä jaksetaan kattella (vaikkei merkintöjä oo joulun jälkeen tullukkaan) niin mieluusti Brillan täällä vielä pitäisin :'D
ku kerta vastauksen halusit niin välttämättä nii ole hyvä
|
|
|
Post by Suvi on Apr 17, 2013 15:56:23 GMT 2
Mä olen miettinyt ahkerasti. Haluaisin palata Allille - jos vain mahdollista. Voin olla Wrindillä koeajalla hakuihin asti. Soppiikos tämä Britalle?
|
|
|
Post by Enni on Apr 28, 2013 15:21:15 GMT 2
Sopii! Ja vielä tänne ilmoituksia mikäli aiotte jatkaa. =)
|
|