|
Post by Enni on Nov 5, 2013 18:33:17 GMT 2
Nyt, kun talli on melkein puoliksi tyhjillään, sinne mahtuu myös harkinnan mukaan 1-3 yksityistä hevosta lisää, jotka päätämme Marian kanssa sen mukaan, kuinka hyvin ne Ruolampeen sopeutuisivat. Ensisijaisesti tammoja tai ruunia, mutta myös oreja voimme harkita. Onko mielestäsi juuri sinun hevosesi valmis muuttamaan Ruolampeen? Siinä tapauksessa jatka lukemista! Ennen hakemista lue läpi Ruolammen sivut (vähintäänkin Toiminta-sivu)! Ensimmäiseksi täytyy sinun esitellä virtuaaliminäsi. Käytäthän nimimerkkiä, jota tulet käyttämään myös tarinoissa. Kerro ainakin seuraavat asiat: - Nimi - Ikä - Hieman ulkonäöstäsi ja luonteestasi - Historiasta hevostesi kanssa Voit myös kertoa jotakin oikeasta minästäsi. Toiseksi kerro omasta hevosestasi, jonka tänne toisit. Kolmanneksi kerro, miksi juuri sinä, mitä tekisit jne. Neljänneksi kerro, miten päädyit Ruolampeen ja miksi juuri Ruolampi. Lopuksi voit laittaa viestiisi mukaan näyttöjä kirjoituksistasi/piirrustuksistasi, mutta tämä ei ole pakollista. Hakemukset kirjoitetaan tämän topicin vastaukseksi.
|
|
vilja
Uusi tuttavuus
|
Post by vilja on Dec 25, 2013 14:56:37 GMT 2
Vilja tässä kirjottelee tiedät varmaan jo nuo perustiedot minusta joten en rupea toistamaan itseäni, sano toki jos tarvitsee. Minulla n FWB-ori Leevi vailla tallipaikkaa. Leevi on itseasiassa aika hyväkäytöksinen ollakseen ori ja ei sen suurempia riehu. Kisaamme Leevin kanssa aktiiisesti esteillä ja käymme valmennuksissa. Todennäköisesti ottaisimme osaa mös Ruolammen valmennuksiin ja tunneille. Leevi olisi varmasti mukava lisä Ruolammelle ja toisi vähän omaa säpinää tallipiiriin ketkuillaan ja metkuillaan. Minähän hoidan tällähetkellä Rommia ja ajattelin että olisi mukava jos saisin Leevin samalle tallille jotta voisin pitää siitä huolen samalla. Ja tottakai kirjoitan mielelläni myös minun ja Leevin tekemisistä päiväkirjaan! edit// jos nyt siis otatte ei piirrettyjä ylipäätään tallille. Leeviä kyllä olen käyttänyt valmennuksiss mistä maksu on piirros yms. mutta päätös on teidän.
|
|