Cella
Uusi tuttavuus
|
Post by Cella on Apr 19, 2015 23:05:24 GMT 2
Vähän lisää ajanvietettä hoitajanurkkaan tylsien iltojen täytteeksi Pelin henki on siis semmoinen, että aloittaja listaa itsestään kymmenen asiaa, aivan mitä tahansa virtuaalijutuista hammasharjamerkkiin, allekkain. Seuraava lihavoi edellisen listasta ne asiat, jotka täsmäävät myös häneen, ja korvaa muut kohdat uusilla, omilla faktoillaan. Seuraava pelaaja kopsailee taas edellisen pelaajan listan, ja katsoo mitkä faktat pätevät itseen, ja niin edelleen... faktat siis muuttuvat koko ajan! Ei pitäisi olla kinkkistä? Mä voin aloittaa niin ei tule kellekkään siihen mitään paineita, hih 1. Olen ratsastanut yli kymmenen vuotta 2. Mulla on kissa 3. Mulla on Samsungin luuri 4. Olen tällä hetkellä töissä 5. Kuuntelen aivan kaikenkarvaista musiikkia 6. Olen enemmän sipsi- kuin karkki-ihminen 7. Olen yökyöpeli 8. Käyn kahdella virtuaalitallilla atm 9. Haluaisin matkustaa Jenkkeihin 10. Mulla on syntymäpäivät talvella
|
|
mila
Uusi tuttavuus
|
Post by mila on Apr 20, 2015 12:04:29 GMT 2
1. Olen oikeasti aika samanlainen kuin "virtuaaliminäni" 2. Mulla on kissa 3. Minulla ei ole ajokorttia 4. Olen tooodella laiska siivoamaan 5. Kuuntelen aivan kaikenkarvaista musiikkia 6. Olen enemmän sipsi- kuin karkki-ihminen 7. Olen yökyöpeli 8. Käyn kahdella virtuaalitallilla atm 9. Haluaisin matkustaa Jenkkeihin 10. Minulla on Sonyn järjestelmäkamera
|
|
Inna
Uusi tuttavuus
|
Post by Inna on Apr 20, 2015 16:47:02 GMT 2
1. Lempiruokani on katkarapukeitto 2. Mulla on koira 3. Rakastan elokuvien ja tv-sarjojen katselemista 4. Olen tooodella laiska siivoamaan 5. Kuuntelen aivan kaikenkarvaista musiikkia 6. Valmistun keväällä 7. Olen yökyöpeli 8. Käyn kahdella virtuaalitallilla atm 9. Haluaisin matkustaa Jenkkeihin 10. Olen syntynyt joulukuussa
|
|
|
Post by Suvi on Apr 20, 2015 18:44:40 GMT 2
1. Viihdyn koulussa vaikken jaksa läksyjä 2. Mulla on koira ja toinenkin 3. Rakastan piirtämistä 4. En koskaan jaksaisi aloittaa siivoamaan, mutta pakosta hoidan homman viikottain 5. Tykkään lavatansseista (koulusta tutut paritanssit) 6. Valmistun keväällä kahden vuoden päästä 7. Olen melkein yökyöpeli 8. Käyn useilla virtuaalitalleilla ja omiakin on 9. Haluaisin matkustaa Pohjoismaihin ja Alpeille 10. Olen syntynyt heinäkuussa
|
|
|
Post by Linnea on Apr 27, 2015 18:27:43 GMT 2
1. Mulla on mielikuvitus, jota en tarpeenvaatiessa osaa aina käyttää 2. Mulla on koira ja toinenkin 3. Rakastan piirtämistä 4. En koskaan jaksaisi aloittaa siivoamaan, mutta pakosta hoidan homman viikottain 5. Valmistun tänä keväänä 6. Inhoan sängystä nousemista herätessä 7. Tykkään juoksemisesta 8. Käyn useilla virtuaalitalleilla ja omiakin on 9. Haluaisin matkustaa Pohjoismaihin ja Alpeille 10. Olen syntynyt huhtikuussa
|
|