|
Post by Enni on Sept 15, 2012 7:51:09 GMT 2
Viola, niimpä! On ihanaa lukea tarinoitanne ja katsella kuvianne. Ja piirrä toki jotain jos siltä tuntuu, niin minäkin teen; taas yksi uniikki valmis ja yksi valmistumassa!
Soffi, odotellaan ensin miten noilla paikoilla on kysyntää näin muuten. Ensisijaisesti on ollut tarkoitus että hoitaja on hoitaja ja hevosenomistaja hevosenomistaja, mutta katellaan! : )
|
|
Soffi
Uusi tuttavuus
|
Post by Soffi on Sept 15, 2012 7:55:47 GMT 2
Juu, niinhän se taitaa mennä (:
|
|
Selma
Kävijä
? Britta
|
Post by Selma on Sept 15, 2012 14:19:46 GMT 2
Mä eilen koulusta tullessani suunnittelin et en tee yhtään mitään ja lösähdän vaan dataamaan ja hoidan Alisan ja Noran mutta eiköhän tämä ihanainen laama aka Inkeri kertonu mulle että Seben hoitajahaut on ratkennu ja menin tietysti heti stalkkaamaan ja sain selville että pääsin Pellapallon hoitajaks ja mun oli tietysti pakko kirjottaa sille... Jos nyt sais aikaseks... Vaikka pitäis pakatakki vielä. Baah, ja selvittää missä me nähään ton leiriporukan kans, eihän miitti oo vasta ku huamenna...
(ps. Tomorrow on stage: Nickelback♥)
|
|
|
Post by viola on Sept 15, 2012 18:49:53 GMT 2
Selma, mäkin tahon Nickelbackin keikalle.. :S Mut huomenna Vaasaan kattomaan ravureita ja Monte Meeting-finaali <3 uijjui ku tuloo jännää..
|
|
Selma
Kävijä
? Britta
|
Post by Selma on Sept 15, 2012 18:51:24 GMT 2
Viola, miks sie tuut tänne just ku en oo täälä?
|
|
|
Post by viola on Sept 15, 2012 23:21:39 GMT 2
^ Emmä vaan tierä Mulla on aina tälläsiä pikku visiittejä pitkin päivää ja yötä.. xD jotenki moon kans huomannu että harvemmin mun kans on yhtä aikaa ylipäänsä kukaa ku moon tääl.. Siitä tuliki mieleen että joku chatti ois tosi kiva tääl foorumilla, ellen aiva väärin muista niin tän palvelimen fooruille pitäis sellasen saada.. että mikäli, Britta ja Klara, saisitte sellasen tänne katteltua niin ois jo aiva superkivaa, mut kyllä me varmaan ilmanki pärjätään
|
|
Selma
Kävijä
? Britta
|
Post by Selma on Sept 16, 2012 6:50:10 GMT 2
Tarkotin kyllä oikeestaan tota vaasaan tulemista :'D mutjoo, mä käyn tääl foorumil kans sillee "uuet viestit luettu, häivyn" ja sit hetken päästä "jaa ei ollu uusia viestejä, häivyn"
|
|
|
Post by viola on Sept 16, 2012 7:39:01 GMT 2
^ Aaa joo aivan, no johtuskohan siitä että sinä senkin ilkimys lähet kattoon Nickelbackin keikkaa ILMAN MUA.. ;D No harvoin mä Vaasas ees käyn, nyt vain sattui oleen hyvä päivä ja Monte Meeting- ja suokkien tammasarja pakko nähdä.
|
|
|
Post by Enni on Sept 16, 2012 10:06:39 GMT 2
Viola ja Selma, chatin saa ja jos te sen haluatte, myös saatte! Chatti tulossa! : )
|
|
Katja
Uusi tuttavuus
|
Post by Katja on Sept 16, 2012 12:22:22 GMT 2
Tänään mä voisin käydä ostamassa paperia ja kyniä ja ehkä illalla piirtää jotain. Olis hirveesti kaikkia ideoita mitä vaan haluis päästä toteuttaan. :)
Ei täs muuta. Oon koulujen alun jälkeen laihtunut 5 kiloo, mitä oikeestaan osasin jo odottaa ja toivookin. Viel jos sitä vaik 5 kiloo lähtis ni olis jo ihan jees. Tai sais mun puolesta lähtee vaikka vähän enemmänkin, ihan vaan tota ylimäärästä mitä tohon keskivartaloon on kerääntyny. :D Porukat lähti hakemaan venettä Imatralta, et jos sitä vaik pääsis kolmen-neljän aikoihin lähtee takas Kouvostoliittoon ja hakee Subista illan mätöt nii nam.
ps. Violan kuvat on ihan hirveenhirveen ihania! Mä tahdon myös piirtopöydän. :( pps. Huomasin että tuolla Henkilöt-sivulla mulle on merkattu hoidokiks Poppari. Ihan vaan tässä ajattelin infota, jos sitä ei sivujen päivittäjät huomaa sieltä. :D
|
|
|
Post by Enni on Sept 16, 2012 13:24:58 GMT 2
Katja, käy toki! :') Ja voi hitto, on jäänyt tuonne kun Violan kohdasta sen kopioin. Korjaan illemmalla!
Tosi kiva että toi teikäläisten uittoreissu toteutuu!
Tänäänpä saadaan nähdä ketä meille tulee uusiksi yksäreiksi, khii! Ja yhden uniikin pyrin Uniikit-topaan tänään lisäämään.
|
|
|
Post by viola on Sept 16, 2012 15:23:54 GMT 2
Britta: oikein mahtavaa.. chatti helpottaa huomattavasti hoitotarinoidenki suunnittelua. Katja: Kiitos kiitos.. mutta itseasiassa mulla ei oo ees piirtopöytää xD ei oo koskaa rahat sellaseen riittäny, ihan tavallinen läppäri käytös, eikä edes muuta hiirtä ku läppärin kosketushiiri xDD Et ilmeisesti aikas hyvin noi piirrokset onnistuu :DD
|
|
Selma
Kävijä
? Britta
|
Post by Selma on Sept 16, 2012 16:23:10 GMT 2
Viola, mitäs et ostanu lippuja - niitä oli viel pari viikkoo sitte jäljellä ja kävi tosiaan niin ihanasti, että about 200 m lähdön jälkee veturi hajoss ja sit bussilla seinäjoelle, sielt si seuraaval junal helsinkii.. Kolme tuntii myöhemmi tääl mitä oli tarkotus, mutt ny kuitenki turvallisesti hotellihuonees ja kohta lähetää hartwallille (: Saatii sentää 21 € korvaust ja silleee :'D
|
|
|
Post by viola on Sept 16, 2012 17:22:13 GMT 2
^ No niimpä eipä tullu viel pari viikkoo sit mieleen että vois sinnekki lähtee ku vähä yllättäen tänki päivän "vapaa" tuli No kivat teille, ei mikää uus juttu että junat hajoo.. Heij pallerot, ny chattiin, ku meille semmonen suotiin
|
|
|
Post by Susanne on Sept 16, 2012 20:46:36 GMT 2
Tulipas sitten se eka tarina kirjoitettua, tai noh, tarinan pätkä Kyllä kai se tutustumistarinasta menee.. Mitäs te muut? Miten ilta on sujunut?
|
|