|
Post by viola on Sept 16, 2012 21:12:10 GMT 2
^ No mitäs täs, melki koko ehtoon piirustellut.. meinaa vaan välil käämit palaa ku kone ei aiva tottele..
|
|
Selma
Kävijä
? Britta
|
Post by Selma on Sept 16, 2012 22:44:55 GMT 2
Siis oli kyllä aivanyybermahtavahuikeeihanatäydellinen keikka! Jätkillä oli hauskaa ja Chad kerto, et jos oot suomalaine, voit juoda kenet tahansa alas :D ja junas joku englanninkieline järkytty ku sen kaverit kerto et Helsinki on meren rannalla eikä järven.. On se Itämeri pieni :D
|
|
|
Post by Samppa on Sept 17, 2012 14:39:41 GMT 2
Rikulle tarina on tulossa päikkyyn lujaa tahtia, mitä nyt kerkeän. Kysymystä kehiin täältä näin, että olisiko joku halukas tulemaan hoitoponinsa kanssa maastoon mun ja Rikun kaveriks näyttämää paikkoja? Ja hei, nuo uniikit on jotain niin hienoja :3
|
|
Katja
Uusi tuttavuus
|
Post by Katja on Sept 17, 2012 20:40:16 GMT 2
Ihanaa että meitä ruolampelaisia on jo näin paljon! :) Tervetuloa vaan kaikki, vaikka en mä kyllä tiedä voiko näin sanoa koska enhän mä itsekkään oo täällä ollut kun öö ehkä viikon.
HUOM kaikki VRL-tunnuksen omistavat! Mä voisin viedä tätä harrastusta vähän uudelle tasolle ja hommata itsekin tuon, mutta rekisteröityessä liitto pyytää 8 merkkistä suosituskoodia. Jos joku viitsisi mulle tän vaikka privatella pistää, niin olis ihanaa. :) Jepjep, kiitos Britta! ;D
|
|
|
Post by Enni on Sept 20, 2012 19:14:55 GMT 2
Katja, äläpä muuta viserrä! Vielä jos noille lopuille ponskeille löytyisi hoitajat niin olisin tosi tyytyväinen. :')
Klaralla ja minulla on ollut nyt hieman kiirusta kun kokeet ja muut opiskelut pukkaavat päälle ja matkakuumekin iskee (sunnuntaina Turkkiin!), niin Ruolampi on ollut meidän osalta hieman epäaktiivisempi. Hienoja hoitoja on tullut kaikilta, ja kommentoimme niitä kunhan kerkeämme. Uniikkejakin tulee nyt hieman hitaampaa tahtia; lomalla ollaan viikko ja muutenkin hieman inspis hukassa. Yksi jo piirretty unski on olemassa, kunhan skannaan sen niin se ilmestyy tänne. Joku tuntikin tulee tässä pian, joten odotelkaa jonkun aikaa! ; )
Uudet yksärit ja hoitajat päivitän sivuille kun ehdin. Ja Samppa, laitanko tuon piirtämäsi (?) kuvan Sampan hlökuvaksi vai miten ajattelt?
|
|
Latu
Uusi tuttavuus
"The outside of a horse is good for the inside of the man."
|
Post by Latu on Sept 20, 2012 21:05:54 GMT 2
Humhumhum miekin voisin jonkun erillisen esittelykuvan tehdä, kunhan ehdin. Ja miulla ei oo mitään asiaa naputtaa kenellekään epäaktiivisuudesta, kun itse olen aina niin kova lagittaja. : D Tosin nyt on joitakin outoja viboja piirtää randomia "yllätysarttia" jostakin Ruolammen hevosesta, yksäristä tai muusta, emt. Ihan ku ei omillekin hevosille pitäisi rakennekuvia tms. nysväillä, kaikki tilaustyöt sun muut, ja nyt tekee mieli lahjoittaa kuvia... Ehkä joulu tuli miulle etuajassa. :W
|
|
|
Post by Enni on Sept 21, 2012 6:51:46 GMT 2
Latu, tekaise toki jos kerkeät! : )
Haha, mä oon todennut, että kyllä se lagitus tekee joskus hyvääkin. Ja uu, kappas! Jos sellasia viboja on, niin kynä käteen ja piirtämään! No ei vais, mutta kyllä me etukäteisjoululahjojakin otetaan vastaan. ; D
|
|
|
Post by Samppa on Sept 21, 2012 7:08:35 GMT 2
Britta: Voitha sää laittaa (:
|
|
Latu
Uusi tuttavuus
"The outside of a horse is good for the inside of the man."
|
Post by Latu on Sept 21, 2012 9:17:39 GMT 2
Hoho en lupaa mitään mahtavaa arttia, mutta jotakin sitä varmaan saisi jossakin vaiheessa kynäiltyä. > Ehkä tää on vaan jotain vaihtelunkaipuuta heh. Kuinka mahtavaa, vuoden jälkeen polvi ois siinä kuosissa että voisi hypätä vihdoinkin, mutta nyt ei sitten ole kisahevosta. =_= Kohtalon ironiaa? Haddia en kyllä ole ainakaan vielä esteradoille pistämässä kun on länkkärikoulutus niin hektisessä vaiheessa, mutta silti FFFF kun aina kaikki osuu huonosti, ensin on polvi rikki kun voisi kisata ja nyt kun voisi kisata niin puuttu hewoinen. : D Joku voisi kalauttaa miua, kiitos.
|
|
|
Post by viola on Sept 21, 2012 18:28:38 GMT 2
Anteeksi poppoo kun olen ollut ilmoittamatta parisen päivää poissa, johtuen ihanasta nettiboksista josta kuului poks ja olemme olleet tällä julmalla maaseudulla ilman nettiä ihan yksin eläinten keskellä tekemässä töitä mutta siis olen täällä taas, ja voisin itse piirustella jonkinlaisen esittelykuvan (yhteiskuvan taran kans) itsestäni. Ja näin tuli mieleen että Brittaseni, jos siltä tuntuu niin noit piirroksiani popparista, voi ottaa popparin sivulle käyttöön, en siis siitä herneitä nenääni vedä
|
|
Katja
Uusi tuttavuus
|
Post by Katja on Sept 24, 2012 21:46:03 GMT 2
Oivoi.. Kyllä taas huomaa et tulee syksy, pimee, kylmä ja märkä, kun alkaa kaivata hirveen paljon kaikkee makeeta ja itkeskelee kaikelle tyhmälle ja vähemmän tyhmälle. Oon varmaan murrosiästä lähtien kestäny tätä samaa aina tässä syksyn alussa, ja vaikka halkeisinkin onnesta (kuten nyt) niin silti ihan pienetkin asiat saa mut aika herkäksi. Hyvänä esimerkkinä sunnuntai, kun äiti olis halunnut tulla kittaamaan mun seiniä enkä mä taas halunnut sitä tänne. :) Ihme touhuu.
Inspis vähän down, en saa mitään järkeviä sanoja tai lauseita kirjoitettua ja piirtelystäkin tulee niin ihmeellistä epämuodostunutta suttua että mä en edes yritä. Onneks ei mikään kiire ole, tässä parin viikon aikana oon oman mittapuuni mukaan hoidellut ihan tarpeeksi ja vähän enemmänkin. Saattaa tuo uittoreissun tarina vähän viivästyä, mun on just nyt aika vaikea alkaa kokoamaan mitään noin pieneltä pohjalta. :) Mitään deadlineä tuolle?
|
|
|
Post by viola on Sept 25, 2012 18:35:03 GMT 2
^ ei mitää erityistä määrä aikaa ole, mutta josko ensi kuun aikana jossain vaihees tarinat ilmaantuis niin sais ton aiheen sit lukottaa
|
|
Selma
Kävijä
? Britta
|
Post by Selma on Sept 25, 2012 19:08:59 GMT 2
Uuh, tunnenpa itseni laiskaksi v-ponien suhteen, kun pärjäsin just about 48 h ilman konetta... Muttaaa. Vois yrittää saaha aikaseks jotai Alin kanssa, jahka saan Pellalle kirjotettua. Kolme hoidettavaa yhtä aikaa + kunnolla käyntiin päässyt koulu + käynnistyneet harrastukset = not good. Mut kyl mä jostaki aikaa repäsen... ehkä. Ja onneks tuli taas äärettömän järkevää tekstiä. Vois opetella myös nukkumaan. Apua nyt lopetan ku te vielä tajuutte ehkä jotai.
|
|
|
Post by Samppa on Sept 29, 2012 11:06:04 GMT 2
Yyh, rappukäytävä on iha veressä D:: Joku papparaine kaatunu tai jtn siel. Kiva yllätys tulla kaverilt kotia. Ambulanssi pihassa onneks ja ukko kyyissä, ni en nähny mitää. Mut joha oli täkski päiväks kaikkee äksönii, vaikkaki vielä ois tallille raahauduttava. :L
Edittiä: Miä en voi ratsastaa, jalka eikä selkä (eikä hevonekaa) sitä salli vielä (hevone juossu päältä ja toine jalka ranskanravurin ja puunkannon välii = molemmat paskana). Etujalat ei Lillillä kestä, etenkää tän meiä rönäämise jälkee. :L No, puuhasin vaa tallihommat ja kävelyttelin pellolla ku hyvä sääki oli, eiköhä me vielä joskus kuntouduta. Ainaki siihe, että käyntiä joskus vois köpötellä, ravia ku se ei kuulemma kestä enää ratsastaja selässä ja ravaamista samaa aikaa.
Ja oon todella kateelline Violalle. Alkukesästä viimeeks ku pääsin tuulettamaa päätä muullaku bensalla toimival moottoril. Mutta onnea jos joskus oman konin omistajaks pääset (::
|
|
|
Post by viola on Sept 29, 2012 19:42:44 GMT 2
^ Hyij :S ei kivaa tommonen, tosin kyl itteeki tänään jännitti ku kävin kaverin kans sen ex-ravuri suokilla päästelees raviradalla.. Onneks sillä kuitenki jarrut pelaa, ja tosi vakaat askel lajit ja ns. Etuvetoonen, eli ei kompuroi ku kunnolla nojaa eteenpäin kevyes istunnas kaulan ylle. oli tosi mukava päästellä laukkaa menemään niin lujaa ku pollesta lähtöö, vieläpä ekana, ku kaveri tosiaan ollu jalkaleikkaukses niin sen jalat ei ois kestäny sitä kovinta rasitusta, niin kulutin sit enemmit energiat pollelta pois oli kivaa. ku sais itekki joskus sen verta rahaa kokoon ja tallipaikan, niin vois itekki oman pollen sit hommata.
|
|