Selma
Kävijä
? Britta
|
Post by Selma on Sept 29, 2012 20:50:23 GMT 2
Että mie oon LAISKA. toi maastoestekuvaki, jonka alille hoidoks länttäsin, on piirretty joskus kivi ja kanto. Mut nyt vois koittaa ryhdistäytyy...
|
|
|
Post by Enni on Oct 1, 2012 18:20:20 GMT 2
Helou evribadi! Minä ja Klara ollaan nyt kotiuduttu ihan kunnolla ja Ruolammen kanssa aktiivistutaan uudelleen ja toivotaan että forkkakin näyttelisi hieman aktiivisuutta. Uniikki josta olen puhunut aiemmin, on vieläkin skannaamattomana mutta viikonloppuna viimeistään ilmestyy tänne. Unskeja on tulossa nyt hieman löyhempään tahtiin kun on kokeita sunmuuta, mutta eiköhän tämä tästä. Kunhan pääsen koneelle tässä joskus, lisään Rikun ja Jopin yksärilistalle ja teidät muutenkin heposenomistajiksi. On tätä hommaa nyt kertynyt, mutta eiköhän tämä tästä rauhoitu! : )
Viola, ok, katsellaan! :')
Ja voisin ottaa tässä samalla vastaan tuntitoiveita!
|
|
|
Post by Samppa on Oct 1, 2012 19:03:49 GMT 2
Tuntitoiveita ois: Mie ja Riku oltas ihan heti tulossa ainakin maastotunneille jos kärryin mukaan pääsee. Ilman satulaa -tunnitki kiinnostaa kovasti. Samoi sitte jos sitä ravilenkkiä siellä uittoaltaan luona voisi joskus käydä kokeilemassa.
Miulki o kokeita, mut ei aavistustakaa ees mitä koealueita sun muita. Plääh. Muutenki tänää ollu vähä semmoin angst-angst-viils-viils. Brittaha tietääki jo. Kitaraope onneks piristi päivän taas normaaliks, huhhuh. Mutta kaverin hiuksia värjäämää ---->
Jotta ei tuplapostauksia tule, ni asian kirjotan tähä näi: Mun kissasta on tullu oikee julkkis! Länsi-Savossa ku on semmoin "Löytöeläintalon kuulumiset", nii meiän Laku-niminen kissa on lödetty ja viety sinne, ja nimeksikin on tullut Sofi C:: Suuressa kuvassa näyttää nyrpeetä ilmettää. <3 Meinas iha itku tulla, ku näin lehden ja pari kuukautta hävöksissä olleen kissan.
|
|
Katja
Uusi tuttavuus
|
Post by Katja on Oct 4, 2012 17:57:43 GMT 2
Hei, mitä tapahtui kaikkien alkuinnolle? Täällä on hirveen hiljaista.
Multa vaan kilot tippuu ja energiataso on pyöree nolla. Viime perjantaina kävin muodinyössä, ja alko jo tuntumaan siinä yhentoista aikoihin se syömättömyys. Nyt kun muutin pois porukoilta, kukaan ei oo muistuttamassa mua syömisestä tai ylipäätänsä ruoan ostamisesta, joten.. Mun arkiruokailut on lähinnä koulussa ja viikonloppuina mätän ruokaa halkeemiseen saakka.
Jep, ens viikolla voisin yrittää kirjotella tuon uittoreissun tarinan. Tai piirtää kuvan. Tai jotain.
Mua kiinnostaa että minkä ikäisiä te kaikki oikeasti ootte? Tai mistä päin ootte. Olis kiva edes yrittää tutustua teihin. :)
|
|
|
Post by Enni on Oct 4, 2012 19:20:28 GMT 2
Samppa, aww. Onneksi löytyi! : ) Ja joo, katsellaan mitä järjestamma.
Katja, samaa harmittelen itsekin. >: / Varmaan tuo minun ja Klaran viikon poissaolo saattoi vaikuttaa asiaan. Jospa tää tästä taas aktivisoituu meidän myötä, kun on nyt tulossa noita koulu- ja estetunteja aluksi ihan yleisenä. Ja hopihopi ruokaa ostamaan ja syöömään! ; )
Minä ja Klara olemme 14-vuotiaita Kainuunkorpelaisia. :')
|
|
Selma
Kävijä
? Britta
|
Post by Selma on Oct 4, 2012 19:49:24 GMT 2
Pikku vinkki, en ole hintti!Ei, en kuuntele Justimuksia :'D Ja sori tästä todella kauheasta kielenkäytöstä Yääh, vois nyt kuluu nopeesti viikko, nii hengailisin just syyslomalla. Aargh. Kaikki opettajat tunkee kokeet tähän kivasti "no pidetään nyt ennen syyslomaa". F***. Ja mua ei oikeesti kiinnosta. Ja opettajat pitää mua jonain himo lipinä koska oon sattunu saamaan toistaseks kaikista kokeista hyviä ja oikeesti _inhoon_ abaut 99,9 % mun opettajista. Eli kaikkia. Ja kaikkia kiinnosti. Sunnuntaina sitten taas 70 cm luokkaan sillä yhdellä muulilla, jolla meni hyppiminen taas lauantaina aivan järjettömän hyvin = ihan persiilleen. Koulutunti tänään meni sentään jotenki siedettävästi. Toivottavasti sunnuntaina ei käy samalla tavalla ku viimeks. Joo ja Alillekin vois koittaa jaksaa raapustaa jotain kokoooonnh. Nyt lopetan tän selostuksen ettette ihan kuole tylsyyteen. edit // Tosiaan mie oon 13-v vaasalainen (;
|
|
|
Post by viola on Oct 5, 2012 17:42:11 GMT 2
^ Anteeksi immeiset, mutta en enää muistanukkaa kuinka rankkaa tämä opiskelu on xD eli palasin takaste kouluun yli puolen vuoden pitusen työharjoottelu/loma jakson jälkeen maanantaina. Ja moon ollu niiiiiiiiiiiiiiiiiin väsyksis että illalla 9 nukkumaan ja koulun jälkeen tunnin päikkärit, va osaan veikata että kesällä pudottamani 5kiloa tuloo kohisten takaasi ku koulus se nälkä on päällimmäinen asia mieles ja koko ajan tuloo mässäiltyä :S No on sentään hyviäki puolia tuossa koulus, saa olla eläinten kans tekemisis ja tällä viikolla alkas myös eläinhieronta kurssi (hevoshieronnalla) :> Ja jos nyt sen verran itsestäni teille kertoisin että "aikuistun" marraskuun 20 päivä, jolloin voin ns virallisesti tuumata "adiós" kotiporukoolle, koska silloon meikä rupee kuluttaan enempi aikaa poikakaverin tykönä, hevosten parissa vieläpä. Ja ja, sit voisin sen verta viel kertoa että kotoosin moon etelä-pohojammaalta, ja täältä minen poistu kirveelläkää (heh, taidan kanniskella sitä ite) ja tosiaan opiskelen naapuri paikkakunnalla maatalousoppilaitoksessa ja ensi keväänä olisi tarkoitus valmistua maaseutuyrittäjäksi
|
|
|
Post by Samppa on Oct 5, 2012 17:50:56 GMT 2
Katja: Mikkelistä oon, 16-vee. Tai no, Otavasta miä oon.... :DD Viola: Kukapa sitä koulussa jaksas olla, mulle kyl nimittäi kävis iha heti vaik eläke, mutrmutmut jos autoinsinööriks tai joksku aikoo hakee ni... Pakko raataa toine kerta ysiluokka läpi. :L
Kyllä mä voisin tunneille tulla, mutta EN Rikulla, ku se kerra ravurimontépuska-koni on jo. :DDD Taino saatetaaha myö koittaa jtn estetuntia, n. 50cm tai jtn.
IRL: Tarkotus oli tänä viikoloppuna käyä se Lilli moikkailemassa, mutta mites nyt täs kelis sinne raahautumaa, fanticciki jätti tien päälle, eikä mul oo muutekaa mopokorttia >:ooo Mutta kai tää viikolloppu menee näiki.... Rikulle en stooreja/kuvia saa, kun mummolla oon viikollopun, eikä sen koneel viiti iha koko aja istuu ku kissaki naukuu vieressä et "Saatana kakru rapsuta ny." Mutta joo-o, kyl me se meiä "Sofi", eli Laku käyää noutamassa sieltä luksustelemasta huomenna. ^^
|
|
|
Post by Enni on Oct 7, 2012 10:08:07 GMT 2
Joo, me ei niskaan höngitä jos ei koko ajan tule tarinaa, mutta ainahan niitä on kiva lukea. ;)
Taidan pistää pystyyn ensin koulutunnin, niin katsellaan miten se sujuu ja miten siitä sitten eteenpäin. Te, jotka ette ole vielä vaelluksen (+ uittoreissun) tarinoita/kuvia makselleet, niin silloin kun kerkeätte, ainakin meidän puolestamme.
Nyt hieman ärsyttää. Täällä isän luona ei ole mitään kuvanmuokkausohjelmaa koneella, enkä kehtaa tähän ladatakaan (työkone), joten saan uudet yksärit ja hoitajat yms. päiviteltyä vasta ensiviikon puolella. Murmur. Sain sentään Toiminta-sivua päivitettyä (mm. uusi kuva ja ensimmäinen kasvatti)!
Eilen pidin heppakerhoa ja taluttelin, ja tänään sitten menen leikkitunnille (jee! :D) ja myöhemmin ratsastan vielä vuokrahevosen. Jepa, ratsastuksentäyteinen päivä tulossa! Ja pitäisi siihen enkunkokeeseenkin lukea kun viime viikon "koeviikko" meni ohi (ma, hi, ru, bg + en sanakoe), ja kitaraakin soittaa että osaan jotakin huomenna tunnilla. Möh.
|
|
Soffi
Uusi tuttavuus
|
Post by Soffi on Oct 7, 2012 10:12:21 GMT 2
Äh! Sori minun kauheen hirveä epäaktiivisuus... Kaksi kuvaa ois jo valmiina ja tarinan alku, vaan arvatkaapa oonko jaksanu laittaa niitä koneelle? Noen.. Uintireissunkin tarina kirjoittamatta! Jospa sitä tänään sais jotain aikaiseksi..
|
|
Selma
Kävijä
? Britta
|
Post by Selma on Oct 7, 2012 21:45:17 GMT 2
jjoo. 3 v-ponia + koulunkäynti = aika ei kummasti riitä. Syysloma on ensi torstaista maanantaihin, plus tiistaina taksvärkki, eli laamailua ihan kunnolla eli jotakin tarinaa taikka kuvaa (ja uittoreissun maksu!) tulossa, vaikka pitääkin tuo yksi leiri maksella. Tällä hetkellä Pella on ainut, joka edes vähän inspaa. Mutta, yritetään.
|
|
|
Post by viola on Oct 7, 2012 21:45:38 GMT 2
VAROITUS, pahanolon vuodatus viesti! Mua ketuttaa... ... Koulu, ku siitä/tästä ammatista johon valmistun, ei todennäköisesti tuu oleen mulle mitää hyötyä. ... tää homeallergia, naama ja oikeestaan koko kroppa aiva järkys kunnos, TAAS. ... muutamat ihmiset jotka ei juurikaan hevosistaan tai muistakaan eläimistään välitä. ... kotiporukat, ei ärsyttävämpää sakkia taas vaihteeksi oo olemaskaa, hetkeekää ei saa olla rauhas. ... kulkia linkalla, ku ei autokorttia/autoa vielä oo. Mikää ei oo ärsyttävämpää ku kävellä satees pysäkille ja värvötellä siel odottaen aina myöhäs olevaa linkkaa. ... koulun uudet oppilaat, eikö oikeesti näinkin "junttikouluun" tullu ainuttakaan normaalia ihmistä?? Pelkkiä pissiksi kaikki likat. ... muutamat koulun opettajat, eivät omaa opettajan pätevyyttä/eivät todellakaan osaa opettaa mitää, vaan suoraa netistä kopioitua tuntimateriaalia käytös. ... eniten se että näin jätkäkaveriani vasta yli viikon päästä, koska mulla on koulua päivät ja sillä on illat töitä. (EDIT)... seki vie että koko viikonlopun on ollu aikasta märkää ja naapuri kunnas kuljetaan lähinnä veneillä = tosi kivaa.. -.- Nih, siinä kiva pieni vuodatus, kiitos anteeks ja näkemiin, mut helppas oloa
|
|
|
Post by Eveliina on Oct 8, 2012 18:33:10 GMT 2
Koulu on kyllä järkyttävää-.-
Mulla on nyt siis täällä uus yksäri Crime II (ilmoitus niille jotka ei tiiä). Siitä olisi tarkoitus pitkän lomailunsa jälkeen koulia taas kunnon ratsu. Tämä ruuna tuo todellakin vauhtia ja vaarallisia tilanteita elämääni:) Marskin kanssa kuitenkin jatkan vielä toistaiseksi:)
|
|
|
Post by Samppa on Oct 9, 2012 16:03:49 GMT 2
Viola: kirjottamisella o ihmeelliset helpottavat vaikutukset (; Tässä kovalla innolla odottelen tuota koulutunnin tarinaa, tosin vielä pitäs kaheksa päivää odotella... Tämmöin kysymys Nost3&Protro- sekä Justimus-faneille: Olikos kukaan teistä näiden Lahden keikalla viime kuun 14 pv? Miä nimittäi olin. :D Kauhee vimma tuli äske opetella kitaralla Maamme-laulu kitaral. Kyllä, Maamme. Ja vielä sähkökitaralla. Saattas päästä soittamaa jonnekkii koulun itsenäisyyspv jutskaan. ((: Tännää oli seittemäntunnin päivä. Eli aika lyhyt, verrattuna joihinki päiviin. Kattelen jos tän viikon aikana Rikulle jotain hienoa juttua keksis.
Edittivä: Mäki halluun kuulla kans mitä oikee aikoo tapahtuva 8-----)
|
|
Selma
Kävijä
? Britta
|
Post by Selma on Oct 11, 2012 10:44:05 GMT 2
Mää kuulin huhuja halloweenmaastosta! Lähetäänkö me Ruolampelaiset Norjaan vai tuleeko Shelyläiset Suomeen? (; (ja tän saa poistaa jos paljastin liikaa :'D)
|
|