Katja
Uusi tuttavuus
|
Post by Katja on Dec 6, 2012 14:46:04 GMT 2
.. valitettavasti. Mulla menee niin paljon aikaa Ansakujan kanssa, ja vaikka täällä paljon kaikkea kivaa toimintaa hoitajille onkin, ei mua vaan enää nappaa. Lopetan siis Allin hoitajana, mutta täällä saatan muuten vaan hyöriä ja pyöriä ylimääräisenä ikävöimässä mammaa. Ruolammessa oli tosi kiva aloittaa tää harrastus uudelleen!
Ja vaikka mua nyt ei jääkään varmaan kukaan muu kuin Britta kaipaamaan, kun en tuohon tiiviiseen hoitajaporukkaan oikein ehtinyt mukaan mun oman henkilökohtaisen elämäntilanteen vuoksi, niin varmasti tulen tänne mun oman yksityismuruni kanssa valmentautumaan ja tunneille. Jos niille valmennuksille siis ulkopuolisetkin huolitaan.
Kiitän ja kumarran, en halua mitään itkuista jäähyväistarinaa mammalle kirjoittaa, etten sitten muuta mieltäni.. Koska mulla ei tosiaankaan ole aikaa tähän kaikkeen.
|
|
|
Post by Enni on Dec 6, 2012 15:05:19 GMT 2
Voi harmi! :( Oli ihana seurata sinun ja Allin yhteiselämää näinkin pitkään. Ja varmasti otetaan valkkoihin ulkopuolisiakin, varsinkin ruolampelaisia, nykyisiä tai entisiä. Hyvää jatkoa sinulle ja Ansakujalle! :)
|
|
|
Post by Samppa on Dec 6, 2012 15:06:33 GMT 2
Noh, aika puskista tuli. Mä varmaan näkyilen Ansiksessa joskus, siellä nähdään! :'>
|
|