Sarah
Tallilainen
|
Post by Sarah on May 7, 2013 16:25:00 GMT 2
Pampulan ohjasajokurssi 17.4.13
Tulin tallille ja hoidin Miksun. Odottelin hetken aikaa muita, mutta eipä ketään näkynyt. Menin tallille päin ja nousin selkään. Samat ryhmät olivat kuin viimeksi. Pampula mulle ja Suville opeksi. Hyvin tunti tämä alkoi. Aika helppoo se oli. Muilla sujui myös aika hyvin. Sitten oli puomien vuoro. Sekään ei vaikeaa ollut olihan tää mulle ajaessa tullut.
Kiitos taas kivasta tunnista!
Sarah & Miksu 14 HM
|
|
Sarah
Tallilainen
|
Post by Sarah on May 7, 2013 16:27:19 GMT 2
KOLMAS TUNTI 24.4.13
Odotimme Pampulaa jo kentällä, mutta Sinna laittoikin meidät alkukäynneille. Teimme koululiikeitä ilman törppöjä. Mentiin ei ympyröille. Mä ja Bansku oltiin samassa. Meidän täytyi tehdä suurempi ympyrä. Se jälkeen leikittiin seuraa johtajaa. Törmäsimme Nupun kanssa ja Eetu pötki pakoon. Sitten Suvi liittyi joukkoomme ja aloimme mennä ympyrää ravissa. Minulta alkoi ohjat löystyä ja sitten kuulin jo Sinnan: - Sarah, älä päästä ohjia noin löysälle.
Sarah, suurempi ja pyörempi voltti! Minun piti kulkea reippaamin. Sitten kotiin.
Sarah &Miksu 15 HM
Anteeksi näin lyhyt. Nyt on kaikkee kotona! SORRY!
|
|
Sarah
Tallilainen
|
Post by Sarah on May 7, 2013 16:30:15 GMT 2
Tänään oli istuntakurssi. Tunnilla harjoiteltiin istumista Ei ollut kovin vaikeaa, mutta Miksu vaan meinasi lopettaa.
Annoin sille pohkeita Sinte halusikin apuja Yritin kyllä kovasti isäni ei ole rovasti!
Istuntani oli aika vakaa koska pääni ei ole vajaa Tallille mentiin ratsastaen siellä hevoset harjailtiin
Karsinat vielä siivottiin ennen kuin kotiin lähdettiin!
Kiitos kivasta tunnista Sinte!
Olen Sinten istuntakurssilla.
Sarah & Miksu 16 HM
// Tunti sujui sinun ja Miksun osalta mukavasti, vaikka Miksulla olikin koko tunnin pääajatuksena sen loppuminen. Kun sait Miksun kunnolla töihin, ja vaihtelit paljon tempoa, sait hevoseesi paljon lisää puhtia. Ravissa olit hoksannut, että pomppiminen vähenee kun nojaa taaksepäin; onnistuit kyllä kiitettävän hyvin, mutta välillä istunta meni vähän liiankin paljon takakenoon. Korjailin istuntaasi, ja lopputunnista se alkoi olemaan jo oikein siisti. Laukassa unohdit välillä pysyä hyvässä ryhdissä. Hyvää työskentelyä kummankin osalta! Kiitos tunnista! -Sinte
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 3, 2013 19:51:02 GMT 2
Maastovaellus kevään kunniaksi 15.4.13 Tulin tallille eväät mukanani. Ja menin hoitamaan Miksun. Kävelimme kentälle missä Bansku meitä jo odotteli. Mentiin alkukäynnit ja sitten maastoon mentiin.Pääsimme laukkaamaan pienen pätkän maastossa. Pääsimme syomään eväitämme leiripaikalle, Sytytimme nuotion siellä ja alkoi tyytyväinen rouskuttelu. Hevosilla oli heinää ja vettä meillä omat eväämme. Sitten hyppäsimme esteitä. Suvi Allilla isomman ja Minä sekä Pampula poneille tarkoitetun. Sitten l'hdimme tallille. hevoset hoidettiin ja vietiin ne tarhaan - Moikka! huutelin kaikille. Kiitos tunnista! Sarah & Miksu 13 HM // Hyvä, lyhyt sepostus tekemisistänne! Oikeinkirjoitukseen kiinnitin huomiota, mm. tämä "Mentiin alkukäynnit ja sitten maastoon mentiin". Tuntuu, kuin olisi ajatus loppunut kesken tuon lauseen ja "mentiin" -sana tullut kahdesti samaan lauseeseen. En toki missään nimessä väitä, etteikö itsellenikin tuollaisia ajatuskatkoja tulisi... Ehkä olisin kaivannut hieman pidempää juttua, mutta ymmärrän ettei aina kerkeä, ja kiinnostuskaan ei ole välttämättä kohdillaan. Eikä me täältä häädetä, koska en itsekään ole kovin aktiivinen ollut, että sen puoleen. Nyt eksyin hieman jo aiheesta, mutta tämä oli pääpiirteittäin oikein hyvä selostus tapahtumista! =)
|
|
Sarah
Tallilainen
|
Post by Sarah on Jun 4, 2013 9:50:24 GMT 2
Kentällä jotain koulukiemuroita! 4.6.13- Moikka, Miksu! huusin sille kun kävelin Ruolammelle vievää mäkeä ylös. Miksu seisoi tarhassa minua katselemassa. - Tänään piää toimia reippaasti, kun on kiire juhliin, kerroin Miksulle. Se hirnahti vastaukseksi. Kävin hakemassa riimunnarun ja otin Miksun kiinni. Kerrankin se antautui heti. Yleensä siihen on mennyt kaun. Talutin Miksun tallille. Ja hain varusteet sekä harjat. Ensin pölyt pois siihen sopivalla harjalla. Sitten kumisuka. Suoristin vielä jouhet ja putsasin kaviot. Sitten satula ja suitset päälle ja olimmekin jo kentällä. Menin ensin kolme kierrosta myötäpäivään ja sitten kolme vastapäivään. Ravasin pari kierrosta. Teimme kiemurauria ja voltteja. Sitten pysäytyksiä ja peruutuksia. Ja muuta sellaista. Oli vain puolituntia aikaa, koska piti lähteä Kiian synttäreille. Vein Miksun takaisin talliin. Varusteet pois ja nopea harjaus, mtta kuitenkin huolellinen. Miksu takaisin tarhaan. Minä ja Miksutin 17 Hm. || Melko lyhyt kuvaelma, jota olisi saanut pidennettyä kertomalla lisää eri tekemisistä. Kerroit kuitenkin pääpiirteet päivästä, joskin joitakin lauseita olisi voinut yhdistää (esim. "Sitten pysähdyksiä ja peruutuksia. Ja muuta sellaista" -> "Sitten pysähdyksiä ja peruutuksia sekä muuta sellaista.") - Britta
|
|