Soffi
Uusi tuttavuus
|
Post by Soffi on Jun 27, 2013 19:39:14 GMT 2
Mä en nyt tästä etiäpäin noin kolmen viikon aikana pääse koneelle, joten tarinoita/kuvia ei tule. Puhelimella silti täällä pyörin:)
|
|
Irene
Uusi tuttavuus
|
Post by Irene on Jul 17, 2013 15:37:01 GMT 2
Taukoilen n. kolme-neljä viikkoo...
|
|
|
Post by Enni on Jul 17, 2013 20:56:10 GMT 2
Minulla alkaa huomenna ripari, joten en tule täällä olemaan. Joku päivä saatan käydä kännykällä kirjautumassa, mutta muuten ei, ja ripari kestää viikon. Sitäseuraavana sunnuntaina on konfis, ja niinä välipäivinä yritän päästä koneella käymään. =) Ihana Maria huolehtii paikasta sen aikaa kun olen poissa, pitäkää lippu korkealla!
uhah olen ihQ - m
|
|
|
Post by Suvi on Jul 18, 2013 8:56:04 GMT 2
Kumma juttu et mä kirjotan tänne XD
Mulkakin ripari ensviikolla :-)
Inspis on hieman hukassa, etyä hoitamisten suhteen on hiljasempaa kun yleensä. Muutenkin koetan vähentää puhelimen räpläystä, mutta kyllä mä foorulla pyörin (; Yksäviestien puolella ainakin.
|
|
Anna
Tallilainen
|
Post by Anna on Dec 23, 2014 22:40:18 GMT 2
Mulla on tässä nyt ollut tämmöstä hiljais eloo, kun koulussa kokeita tuppaa joka väliin. Nyt joululomalla yritän aktiivistua, ilmotin ettette ihmettele //Edit. Jään hieman pidemmälle tauolle, jonka mittaa en tiedä. Kerään sillä välin inspiraatiota. En siis lopeta vaan jään tauolle.
|
|
Milena
Uusi tuttavuus
|
Post by Milena on Jan 11, 2015 20:29:22 GMT 2
Oon jonkin aikaa ollut hiljaiselolla, ja se jatkuu vielä jonkin aikaa, lähinnä koulujuttujen takia. :-( Koeviikko lähestyy ja tuntuu että kaikki jutut on nyt vaan kasaantunut kun oon laiskotellut niiden kanssa... Mutta eiköhän se pian tästä!
|
|
Inna
Uusi tuttavuus
|
Post by Inna on Jan 27, 2015 20:53:42 GMT 2
En kerkeä tässä kuussa kirjoittelemaan koulujuttujen takia, mutta ens kuussa pyrin kyllä
|
|
|
Post by Paju on Jan 31, 2015 23:24:40 GMT 2
Mun hiljaiselo jatkunee vielä jonkin aikaa, inspis ihan hukassa. Rästejä kyllä koitan maksella, mutta varsinaisia hoitomerkintöjä ei luultavimmin oo ihan hetkeen luvassa.
|
|
Laura
Uusi tuttavuus
Pallon omistaja
|
Post by Laura on Feb 1, 2015 17:18:56 GMT 2
Mullakin hiljaiseloa, kun kirjotusinnostus on ihan hukassa. Rästit koitan joskus kuitata
|
|
|
Post by Tatu on Mar 25, 2015 21:08:59 GMT 2
Talven mafiaveljekset hiljenee vielä palttiarallaa kuukaudeksi, pääsykokeisiin luku imaissu kaikki ylimääräset tunnit!! Joskus saattaa jotain tavanomasen rentoa väkerrystä ilmestyä kun taas pistän kaiken epätärkeän luku-urakan edelle, mutta tämmöistä heads-uppia piti laittaa ettette ihmettele
|
|
|
Post by Enni on Mar 30, 2015 13:29:12 GMT 2
Mulla alkaa pikkuhiljaa puolestaan helpottaa, pahoittelut kaikesta tästä myöhäisyydestä joka saralla! Inspiraationkaivelua tältä suunnalta, pikkuhiljaa ojanpohjalta noustaan pääsiäisen jälkeen kun koeviikko jää taaksepäin. :--)
|
|
Inna
Uusi tuttavuus
|
Post by Inna on May 8, 2015 13:49:44 GMT 2
Taidan painua täksi kuuksi pienelle hiljaiselolle (oonko muka aikasemmin ollu aktiivinen)
|
|
|
Post by kikeriofuhexa on May 30, 2019 12:50:45 GMT 2
|
|