|
Post by Enni on Sept 8, 2012 10:29:09 GMT 2
Jos pidät lomaa, taukoa tai hiljaiseloa, ilmoita siitä tänne!
|
|
|
Post by Enni on Sept 22, 2012 9:14:48 GMT 2
Minä ja Klara lähdemme huomenaamulla kohti Turkkia, ja siellä menee viikko, joten ollaan poissa kuvioista. Pärjäättehän te viikon ilman meitä? ; D
|
|
Katja
Uusi tuttavuus
|
Post by Katja on Nov 3, 2012 21:19:57 GMT 2
Kuten ootte huomanneet en oo viime aikoina ollut ihan niin aktiivinen kuin pitäisi. Tää loka-marraskuun pimeys ja huono ilma saa mun mielialani todella alas, enkä oikeastaan pysty muuhun kuin nukkumiseen. Ainakaan marraskuussa en nyt tee yhtään mitään, mut pitäkää torppa pystyssä ja mun mamma kunnossa. Nähdään taas joulukuussa, kun on isot kinokset!
|
|
|
Post by Samppa on Nov 12, 2012 0:54:39 GMT 2
Mul on alkanu näi IRL-wöörldissä elämänilo haalistumaa toden teolla, kirjottelen siis kun jaksan ja halun purkaa mahollisii tunnepurkauksii/angsteja.
|
|
Akku
Tallilainen
|
Post by Akku on Nov 15, 2012 19:06:59 GMT 2
Kuten turinatopas kerroinki, nii kokeita tulos, joten nyt hiljaiseloo. Brealle yritän jotain hooämmää vääntää...
|
|
mila
Uusi tuttavuus
|
Post by mila on Dec 20, 2012 17:43:21 GMT 2
Hieman hiljaiseloa on täällä päässä! Tuo joulu ja vajaan kuukauden ikäinen vaavi vie aikaa tästä virtuaalitouhusta. Yritän kuitenkin saada jotain tarinan tapaista väkerreltyä tässä ennen joulua!
|
|
|
Post by Eveliina on Dec 20, 2012 20:09:10 GMT 2
Hiljaiseloa multaki inspiksen hukassa olemisen takia. Kirjottelen taas, kunhan inspikseni palailee. Hoitomerkintöjä ei siis välttämättä ole vähään aikaan tulossa, mutta foorumilla pyörin varmaan katselemassa jonkin verran.
|
|
|
Post by Samppa on Dec 21, 2012 11:34:03 GMT 2
Aeaekkoset sano ittensae irti tietokoneesta, en pysty kirjottamaan tarinoita. Pitaeae kattoo missae vika on...
Edit - korjattu :D:D::D
|
|
|
Post by Samppa on Jan 4, 2013 22:31:38 GMT 2
Uniongelmia ollu joulusta asti, nyt hirveä väsymys ja jaksamattomuus + elämänhalu aika nollassa, joten en jaksa koneen eessä juurikaan istua, aktiivisuus voi pudota jonkun verran. Koitan silti jotain väsätä Rikulle, mitään en lupaa.
|
|
Akku
Tallilainen
|
Post by Akku on Jan 8, 2013 20:47:50 GMT 2
Hihhuli hei, pientä hiljaiseloo tulee, inspiraatio vähän kadoksissa, ja kiirettä pukkaa: Nimittäin virtuaalisiakin hoidettavana 3, plus 2 omaa tallia, joista molemmat onneks tällä hetkellä taukoilee..
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 2, 2013 15:06:53 GMT 2
Pidän taukoa todella kauan, saattaapi mennä muutama kuukausikin. Toivottavasti mua ei isketä pihalle - varotan vaan, että ellei hirmu pitkään aikaan mitään täältä kuulukaan, niin kaikki on ihan tän jättitauon ansiota. Mulla on IRL vähän sekalaista. Nyt siis varaan joillekin vrl-talleille enemmän aikaa, toisilla taukoilen, kun muutenkin on vähän kiireitä. Foorumilla käyn tsekkailemassa varmaan välillä, mutta siihen se sitten jääkin. Takaisin tulen, todellakin, ja silloin yritän aktivoitua, siitä ei minkäänlaista huolta.
|
|
|
Post by Samppa on Feb 5, 2013 17:14:13 GMT 2
Oioi, nyt ei hyvälle näytä mun koneella istumine... Muutto on edessä kun äiti potki pihalle, ilmottelen sitte kun oon saanu lahnailtua iskälle.
|
|
Akku
Tallilainen
|
Post by Akku on Mar 7, 2013 15:39:41 GMT 2
Taukoa ft. Serafina! ;p ilmotellaan myöhemmin paremmin. :---D
|
|
Serafina
Uusi tuttavuus
hei tunnenks mä sut jostain pösilö?
|
Post by Serafina on Mar 9, 2013 19:50:55 GMT 2
Juu elikkäs mie ja Akku ollaan lähössä koko köörin kanssa Itävaltaan lomalle kuukaudeks, joten taukoa on! Maksut yritetään maksaa kunhan päästään ulkomailta.
|
|
Brianna
Uusi tuttavuus
Billy the Rockboy ♥
|
Post by Brianna on Mar 19, 2013 20:53:08 GMT 2
Minulla ollut hieman (ai hiemanko, kröhkröh xd) hiljaiseloa, mutta nyt aktivistun (tai mikä sana onkaan:D)
|
|