|
Post by Suvi on Mar 24, 2013 19:42:26 GMT 2
Tänne siis jokainen voi kertoa hieman itsestään joka istuu siellä ruudun toisella puolella. Omasta hevosharrastuksestaan yms. Älkää kuitenkaan turvallisuuden vuoksi kertoko, missä asutte tai koko nimeä. Niillä ei ole merkitystä!
Itse voisin aloittaa näin: »14 vuotias »170 pitkä »samaa näköä kun URL ukkelissa »ei ole hareastanut hevosia »ratsastanut kahdesti kesinä -09 ja -10 »toivoo voivansa käydä tallilla »inhoaa kaupunkeja »rakastaa maaseutua ja korpea »perheellä kohta 3v narttuhusky Kate »pikkusisko vitosluokalla »itse kasilla »käy pikkuista koulua jossa yläaste ja ala-aste samassa »yläasteella peräti 80 oppilasta »outo huumori »kaipaa hyvää ystävää »on paljon siskon kavereiden kanssa »hieman yksinäinen »juttelee helposti vieraankin kanssa »partio(lopettaa), taidekoulu(lopettaa), kuoro(lopettaa), haitari »kaipaa juttukavereita!!
Tutustukaa rohkeasti tarkemmin!
|
|
Anna
Tallilainen
|
Post by Anna on Mar 25, 2013 6:50:42 GMT 2
»lempinimi Ansku »11 vuotias »n. 150 pitkä »pitkät vaaleat hiukset »harrastanut ratsastusta n. 6 vuotta »aloittanut ratsastuksen 4-vuotiaana »toivoo saavansa oman vuokrahevosen »inhoaa häslinkiä (vaikka sitä joskus itse aiheuttaakin) »rakastaa hevosia »perheellä 3v kultanennnoutaja Nana »ei sisaruksia »5 luokalla »käy ala-astetta »välillä tulee sekoamis kohtauksia(esim. hyppelyä, naurua, laulua...) »on paljon omien kamujen kanssa »hieman ujo »Piano, kuvataidekerho, ratsastus<3 »Monta ihanaa kirjekaveria!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 25, 2013 16:37:04 GMT 2
• 14 vuotta • toinen nimi Maria • saanut lempinimen kalmo, kun leiriavustaja kirjoitti sukunimen väärin • kalmosta tullut nimi kalmolaskos (taikaeläin Harry Pottereista) • 171 cm / 56 kg • almost-blondi, maantienruskeet hiukset rintoihin asti • harmaat silmät • lauta • ratsastanut aktiivisesti 6-vuotiaasta, sitä ennen useemman vuoden epäaktiivisesti • perhe omistaa hevosen• myös koiran, 10v kääpiösnautseriuros Assu • 2 isosiskoa, äiti ja isä • koko perhe ratsastaa, iskä tosin ei vielä, roikkuu vain hevosessa, kun ollaan kisoissa • koulussa noin 450 oppilasta, luokat 7-9 • paljon kavereita samassa kaupungissa, mutta paras kaveri asuu 300 kilometrin päässä • tilanteesta riippuen joko ujo tai puhelias • hyvä koulussa, arvosanat 9-10 lukematta • juoksee, näyttelee ja ratsastaa • soittanut 5 vuotta pianoa ja vuoden kitaraa, nykyään ei kumpaakaan aktiivisesti. • kuuntelee pääasiassa punkia, alternativea, post-hardcorea ja post-grungea • lempibändejä mm. MCR (</3), Billy Talent, Nickelback, The Used, Pendulum, Oomph!, Stam1na ja Rammstein
|
|
|
Post by Paju on Mar 28, 2013 13:41:47 GMT 2
Hei Suvi, hyvä idea tää topa(: Kiva saada tietää teistä ruudun takana istujista enemmän, Mariaakin luulin aluksi n. 16-20 vuotiaaksi...
Eli minä: ♥ 12v ♥ synnttärit 5.2. ♥ ulkonäkö sama kuin URL-tyypillä ♥ lempiväri vaaleansininen ♥ harrastaa: kuoroa, partiota, taidekoulua, ja on mukana koulun musikaalissa ♥ perheellä siis koira (Katen tiedättekin) ♥ haluaisi ratsastamaan (ei vielä koskaan ole päässyt kuin piipahtamaan satulassa) ♥ ujo ♥ hiljainen ♥ nolostuu aika helposti ♥ tykkää lukea, piirtää, kirjoittaa... ♥ ... ja uida, pyöräillä, lenkkeillä... ♥ ja talvella hiihtää, luistella ja lasketella
Kysykää lisää jos haluatte(;
|
|
|
Post by Enni on Mar 29, 2013 20:15:23 GMT 2
Voi, kiva tällainen topic, itsekin innostuin!
○ 14 vuotta, 7.5 tulee 15 ja 157 senttiä ○ Britta tulee Klaran ja minun yhteisestä kirjoitelmasta/kirjasta (joka ei koskaan valmistunut); ruotsinkirjan sisäkannessa oli ruotsinkielisiä nimiä ja tämä oli kivoin =) ○ maantienruskeat rinnoille yltävät hiukset ja vihreät silmät okralla renkaalla ○ keskivertosuomalaista tummempi iho (♥) ○ ei lempiväriä, kaikki menee ○ harrastuksina ratsastus, kitaransoitto, tanssi ○ satunnaisesti laskettelu, laulaminen, rumpujensoitto, piirtäminen, lukeminen, kirjoittaminen... ○ ennen harrastin mm. pesäpalloa, kuviskerhoa, lentopalloa, kuoroa/orkesteria jne. ○ sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut, kohtelias ○ puolitoistavuotias sekarotuinen koira kuuluu perheeseen, kuten myös äiti, isä, pikkuveli ja -puoli + äitipuoli ○ ratsastanut seitsemänvuotiaasta aktiivisen epäaktiivisesti, yhden talven vain issikoilla, mutta nyt puolitoista vuotta aktiivisesti ○ tasona heB re 70 yksittäisenä 90
Saa lisää minultakin kysellä. =)
|
|
|
Post by Beatrice on Apr 10, 2013 20:18:00 GMT 2
Tosi kiva idea tää (:
♥ oikea nimi Elisa ♥ lempimiä liikaa, eniten sanotaan Elluks, Pärjeks ja Börjeks, eikä hömoemua sovi unohtaa :'D ♥ 14 vuotta (yhyy), synttärit 21.11.1998 ♥ about 170cm / 50kg <-- tikku ♥ aikalailla samanlainen ulkonäkö kun Beatricella ♥ ratsastanut viitisen vuotta ♥ kinda iso perhe, 2 pikkuveljeä ja 1 pikkusisko plus 2 sisko- ja velipuolta, äiti, isä ja isäpuoli ♥ aika hyvä koulussa ai aika ♥ inhoaa urheilua ♥ suomi24-stalkkeri ♥ chatous.com ja omegle-addikti ♥ huuge belieber ja directioner :') <-- liianki ♥ lempivärejä tummansininen, -punainen ja valkoinen ♥ inhoaa pinkkiä ♥ kasvissyöjä ♥ nauraa kaikelle turhalle <-- totta t. M ♥ heittää huonoa läppää ("kyllä sulta joskus iha hyvääki läppää lentää" t. yks parhaista kavereista) ♥ punastuu helposti ♥ pervo (anteeks) ja liian kaksmielinen <-- totta t. M ♥ inhoaa ötököitä ja käärmeitä ♥ suurkaupungit <3 ♥ laiska <-- totta t. M
|
|
|
Post by Tofiina on Apr 11, 2013 13:40:01 GMT 2
Hyvä idea (:
♥ Ikä 12 ♥ lempinimiä tofu,nofi,sohva,tofiina.... ♥ 160 cm pitkä ♥ ruskea hiuksinen sekä ruskea silmäinen, vähän pisamia ♥ ratsastin ennen 2 vuotta ♥ perhe: minä ja äiti ♥ lempiväri on musta tai punainen ♥ oon aika tumma ihonen ♥ harrastukset on piano sekä taidekoulu ♥ lemmikit on 2 kissaa, koira sekä lammas ♥ pidän kovasti uimisesta, tarinoiden kirjoittamisesta, runoilusta (vaikka en kunnolla sitä osaakkaan) sekä kuvien ottamisesta kameralla ♥ mulla on mukavia kavereita (: ♥ lempilaulajaa saa kysyä (; ♥ pidän löysistä vaatteista, ei saa olla liian tiukkoja! ♥ punastun aika helposti (: ♥ kutian mistä vaan!!
Tämmönen mä oon (: Toki saa lisaa kysellä!
|
|
Akku
Tallilainen
|
Post by Akku on Apr 11, 2013 20:59:16 GMT 2
Vaikken ketään hoida, niin kerron silti: Ikä: 12 vuotta : Lempinimiä: Jemppu, Jempara (joo älkää kysykö...), Papero (älkääkä tosta) jaja monia muita! n. 165cm pitkä ruskee-vaaleet hiukset ratsastanut n 7 vuotta, mutta kyllästyttää jo harrastan: poniajo, tanhua, kirjottamista & valokuvaamista Nettitutuista parhaimmat on Inkeri (Beatrice) ja Samppa! <33 Bloggaan osoitteessa jempunelixiroflife.blogspot.fi ( saa käydä tsekkaas...(; ) Omistan 2 kissaa, koiran ja pian ylläpitoon tulee shettis. Koiran nimi on Luka, kissat ovat Miisu ja Piukuli, löytyy petsiestä ettimällä (; Kutian helposti Jussi Selo on hot! ♥ Jussi Selo ja Nefernefernefer, Uniklubi, Jupiter, PMMP...♥ Ois siisti tavata joku ruolampinen, etenkin Samppa tai Trice Rakastan lempinimiä, ja kaikilla kavereillani on 1-1000 lempinimeä. Ne on välillä tosi outoja. Mulla on sub-hahmokin... Ihastunut ♥ A.S. Voodoo ♥
|
|
|
Post by Linnea on Apr 13, 2013 17:42:51 GMT 2
Pakkohan minunkin tässä tylyyksissäni tehdä :
• 19 vuotias naisenalku(eli en sentään mies) •164-165cm •Harrastanut ratsastusta 16 vuotta •Kilpaillut ja kilpailen esteratsastusta •Minulla oli oma hevonen, joka jouduttiin lopettamaan onnettomuuden takia viime kuussa •Saan syksyllä uuden hevosen •En kuuntele räppiä tai heviä •Rakastan suklaata ja banaania •En kauheasti diggaa Pepsistä, mutta ihme ja kumma cokis menee •En juo kahvia •Olen melkein muotifriikki •En käy koskaan kampaajalla ja leikkaan itse hiukseni •En värjää tai kohtele hiuksia muutoin kaltoin. I'm brunette •Hiuksiani ei voi suoristaa suoristusraudalla : eivät vain suoristu •Omistan hyvän empatia kyvyn ja osaan tulkinta eläinten ja ihmisten eleitä taitavasti, vaikka itse sanonkin =) •Vihaan lumisadetta, rakastan vesisadetta •Rakastan suuria kaupunkeja, inhoan pienempien kaupunkien keskustoja, rakastan luontoa •Pelkään ampiaisia ja kekomuurahaisia •Myös kaikki ihmissyöjä ötökät ällöttäviä •Asun yksin Kainuussa •Jatko kouluttaudun tällä hetkellä klinikkaeläinhoitajaksi •Kyllästyn nopeasti esim. ruokiin. Siksi kaikki väittävät minua nirsoksi •Minulla on paljon sanontoja kuten : Elä jokainen hyvä päivä täysillä, koska et voi tietää miten huono päivä seuraava on •Rakastan Ruotsin kieltä. Se on ollut osana elämääni(Perheessäni puhuttiin ruotsia)
Oho...Tota...Olisin keksinyt lisää vaikka millä mitalla, mutta antipi olla =)
|
|
|
Post by Eveliina on Apr 13, 2013 18:23:30 GMT 2
- 14 vuotias - Oikee nimi on Heidi - 156cm pitkä(pätkä) - Sekaväriset hiukset ja huonolaatuset liiasta värjäyksestä - 7a luokalla - Ratsastanu 5vuotta - Kolme vuokrahevosta - Asuu korves - Perheel kaks koiraa, kaks kissaa ja kaks chinchillaa - Ei sisaruksia - Hullu käkättäjä - Kolme parasta kaveria - Todella ujo - Suuttuu helposti - Pystyy ratsastaa hyvin isolla shetullaki - Virtuaalimaailmassa on pyöriny 4-5vuot - Seko hyyppä
:DD Joo, saa tulla yksällä juttelee jos haluu.
|
|
|
Post by Samppa on Apr 14, 2013 12:28:34 GMT 2
Kröhöm. Samputtimenki pitää nyt kirjottaa tänne, totta kai. :DDD
Jotai persustietoja:
- Samppa on bi-seksuaali, Samppa on bi-bi-seksuaali... Trallallaa.
- Minul o monia monia lempinimiä, mut tunnetuin ja mieluisin on Samppa.
- n. 160cm/30kg-40kg, riippuu kui jaksan syyä
- Puhun vahvaa murretta, joka varmaa näkkyy välillä kirjotuksissa.
- Perheessä on pikkusisko, pikkuveli ja puolpikkusisko noina "sisaruksina" ja äiti, iskä ja äitipuoli.
- Asun iskällä ft. minu koiruudet: sekarotune Veera, bully kutta nimeltä Seita ja Jaro-seefferi.
- Ysiä toista kertaa käymässä.
- Minul on adhd, kakssuuntane mielenhäiriö, lukihäiriö, hermosairaus (käet tärisee iha pirusti), selkärankareuma ja vaikea masennus.
- Ja miä en muute välitä hevon pieruakaa siitä, mitä muut minust ajattelee. Jote turha tulla mulle näi suoraa sanoe vit*uilemaa mulle, takas tulee nimittäi kahta pahemmi.
Miä tykkään...
- mukavista ihmisistä, joilla ei oo ennakkoluuloja.
- lokeiroimattomuudesta.
- vapaudesta.
- siitä, että ihmisillä on omat mielipiteet.
- minu hyvistä ystävistä.
- , tai minu lempiväri on siis musta.
- punkista, hardcoresta, emotional hardcoresta, screamosta. Sellane hyvi raskas tai vähintääki nopeetahtine musiikki uppoo minnuu.
Jotai lempparijuttuja:
- Mansikkajätski <3
- Lempibändejä: Desera Kolico The Saddest Landscape Intohimo Pin-Up Blood OVERLO4D Asking Alexandria My Chemical Romance (</3) Antenna Choke Up Ex Wife I Have Dreams Bears! Over 400 hundred years HIM (His Infernal Majesty) Jne, en jaksa luetella kaikkia :DD
- lempparielokuva on Poika Raidallisessa Pyjamassa
- Lempikarkki on ne Pantteri-pussien mustat karkit <33
Jotai hyvi rändömiä:
- puheli o Nokia 6700 Classic (se pinkkiversio) - tietokone joku eri tietokoneide osista kasattu, lähes toimiva, virustäyteine vehje, jolla ei oo kuoria.
- Oon kuulemma hyvin nätti pöjäks. ;___;
- Iha lauta eikä persusta nähnykkää
- Soitan bändissä, joka ei oo kovinkaa tunnettu :___D
- Lävistyksiä on 68, joissa 53 on koru täl hetkellä. > Aika reippahasti siis, suurin osa naamassa ja korvissa, selässä ja muutamat siellä alueella, mitä ei nää (;
Lisää tulloo joskus ehkä...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 14, 2013 20:01:14 GMT 2
Sinte
- Oikea nimi samanpituinen kuin nick, samoja kirjaimia - harrastanut hevosia noin 5 vuotta, myös vuokrahevosten merkeissä - samaa näköä kuin kuvauksissa! - musiikkimaku punk, rock & suomalainen - idolina suomalainen punk-rock -laulaja - luonteeltaan samanlainen kuin kuvauksissa - viettää tänään 14.4. syntskiä! - sosiaali-, ja terveysala - omistaa lähes ponikokoisen koiran - piirtää ja kirjoittaa paljon - vahvuuksina äidinkieli ja kuvaamataito - mielikuvituksellinen - olkapää, jota vasten voi itkeä - herkkä luonteeltaan, ulkoisesti myös melko rimpula - tunteiden ilmaisu vaikeimpia puolia
:-)
|
|
Irene
Uusi tuttavuus
|
Post by Irene on Aug 10, 2013 20:06:01 GMT 2
Kaimäkinysitte ♦ en tiiä mistä alottaisin tän ♦ hiljanen ja ujo, varsinki aikuisten (siis ihan ittee paljo vanhempien) kans, ja ite en puhu kellekkää ellei se alota, paitsi kavereille(= Serafinalle) ♦ lenkkeily on parasta elämässä ♦ rakastan kunnon ukkosta, inhoon jos on pikku-ukkonen jonka takia pitää ottaa modeeminjohto seinästä ♦ ja oon säikähtäny kaikkia nopeita välähdyksiä n. 2 viikon ajan, sattuneista syistä (jos kiinnostaa niin voi yv:llä tulla kysyyn) ♦ oon meinannu viillellä, mutta tajunnu, että mun unelmani menee tuhansiks palasiks jos mä teen sen ♦ tällä hektellä haluisin turkoosi-mustat tai pinkit hiukset :> ♦ ja huulikorun, haaveissa myös kulmakoru, mutta jos se sattuu niin en halukkaan. o__O ♦ unelmia on liian monta, joista suurinosa aika erilaisia ♦ haluan päästää sisäisen itteni maailmaan, mutta pelkään etten tuu hyväksytyks ♦ mulla ei oo kovinkaa paljoo kavereita ♦ S-henkilö on ylitte muiden! (; ♦ en oo ikinä viestitelly S-henkilön kans ilman, että oisin nauranu.. : D nytkin nauran monille jutuille mitä aattelen Ässän ja mun viesteistä ja ässän oudoista jutuista. (okeiokei, hyvällä oudoista) jormajakarhujapallokalajarasvakiharajajajajajajajaja ♦ S-henkilö on Serafina jos joku ei tajunnu ♦ Soitin joskus poikkihuilua, enkä osaa enää joten huilu pölyttyy hyllyllä D: ♦ mua häirittee se suunnattomasti, että sisänen minä joutuu pölyttyyn kiltin tytön-lookin alla ♦ astrologia ♥ ♦ haluaisin että jos ihmisillä ois sanottavaa mulle jostain asiasta, joka mussa häirittee, tuis sanoon päin naamaa tai ees viestillä, eikä puhu selän takana. jos ei oo pokkaa tulla sanoo, nii voi kans pitää omana tietona (: ♦ olen joskus ulkoisesti vahva, mutta sisältä pelkkää silppua ♦ mutta yritän olla positiivinen ihminen, mutten aina onnistu ♦ rakastan mun konetta joka hajoo pian. :< ♦ en osaa lopettaa tätä!
|
|
miia
Uusi tuttavuus
|
Post by miia on Jan 15, 2014 22:16:39 GMT 2
Jospa nyt sitten minäkin. ► Oikea nimeni on myöskin Miia ► 14v, synttärit 2.8 ► Perheeseen kuuluu 2 koiraa, sekä 2 pikkuveljeä ja äiti ja isä ► Veljet harrastaa partiota, ja mä agilityilen koirien kans (mulla on outo taipumus keksiä uusia sanoja:D) ► 8. luokalla, aika pienessä koulussa ► Lempiaineeni ovat mm. kuvis (valinnaisaine), köksä (valinnaisaine), tekstiilityö (valinnaisaine), enkku, maantieto ja historia. Ja siinä kaikki taisi ollakin:) ► Lievästi sanottuna hikke, ainakin niissä aineissa joista tykkään... Matikka on kuitenkin ainainen kompastuskivi. ► Huomattavasti olen samannäköinen kuin URL ► Harrastan ratsastusta ja jalkapalloa, kuviskerhossa ja partiossa kävin nuorempana. ► Tipuin yhesti silleen et mulla meni ranne, onneks ei tarvinnu kauaa olla ratsastamatta! ► Ratsastusta olen harrastanut n. 6v, ja jalkapalloakin suurin piirtein saman verran:D ► Tykkään matkustella, Teneriffalla on käyty 3 kertaa ja Thaimaassa olin vuoden alussa viikon. ► Tykkään lasketella, joka vuosi ollaan oltu hiihtolomalla laskettelureissusssa:D ► Vapaa-ajallani mm. talleilen, luen, piirrän ja virtuaalitalleilen + kokkaan (tai no oikeastaan leivon:D) ► Tutustun suht' nopeasti uusiin ihmisiin, viihdyn kuitenkin pienenmässä porukassa ► Saa jutustella! Saatan lisätä tähän joskus jotain, jos mieleen tulee:)
|
|
Laura
Uusi tuttavuus
Pallon omistaja
|
Post by Laura on Dec 6, 2014 0:24:31 GMT 2
>> Oikea nimeni on Laura >> 21v, vuosikerta viini vuodelta 1993 >> Perheeseen kuuluu tällä hetkellä minä ja avopuoliso >> Olen harrastanut 13 vuotta ratsastusta aikanaan, nyt taukoa >> Käyn etälukiota (eli istun vaan kotona koneella ) >> En luultavasti kirjoita ylioppilaaksi, suoritan vain tarvittavat kurssit ja haen ammattikouluun >> Haaveilen koirasta, luultavasti semmoinen tulossa johonkin väliin >> Asun Oulussa
|
|